Zanimljivosti | Subota, 13. novembra 2010. - 12:14 h
Istraživanje pokazalo
Čokolada protiv srčanih bolesti
Desetogodišnje istraživanje sprovedeno među 1.216 žena starije životne dobi pokazalo je kako je češća konzumacija čokolade povezana s manjim rizikom za bolesti srca.
Žene koje jedu čokoladu najmanje jednom sedmično, tvrde naučnici iz Sir Charles Gairdner bolnice, imaju prosječno 35 posto manji rizik za hospitalizaciju ili smrt zbog posljedica bolesti srca. Kod njih je uočen i 60 posto manji rizik za hospitalizaciju ili smrt prouzrokovanu zatajenjem srca.
Istraživači ističu kako za postizanje pozitivnog učinka nije bila potrebna konzumacija velikih količina čokolade.
NovaSloboda.ba
Komentari
Trenutno nema komentara.
Napiši komentar
Subota, 19. maja 2012.
Iz kategorije
FOTO REPORTI
18.05
Danas u MostaruVREMENSKA PROGNOZA
KURSNA LISTA
TV PROGRAM
NAJAVA DOGAĐAJA
Kursna lista za dan 19.05.2012
| Jedinica | K(KM) | S(KM) | |
| EUR | 1 | 1.96 | 1.96 |
| HRK | 100 | 25.81 | 25.87 |
| HUF | 100 | 0.66 | 0.66 |
| NOK | 1 | 0.26 | 0.26 |
| SEK | 1 | 0.21 | 0.21 |
| CHF | 1 | 1.62 | 1.63 |
| TRY | 1 | 0.84 | 0.84 |
| GBP | 1 | 2.43 | 2.43 |
| USD | 1 | 1.53 | 1.54 |
| RSD | 100 | 1.72 | 1.73 |







































