Zanimljivosti | Subota, 04. februara 2012. - 11:31 h
Istraživanja
Čaša mlijeka dnevno poboljšava pamćenje
Prema nekim istraživanjima, ljudi koji redovno piju mlijeko i jedu mliječne proizvode, poput jogurta, sira i sladoleda, imaju bolje pamćenje.
Mozak ljudi koji jedu pet do šest mliječnih obroka nedjeljno radi brže i bolje, a rizik od senilnosti u starijoj dobi je drastično manja, zaključili su naučnici sa univerzitetu Mein., nakon provedenog istraživanja, u kome je učestvovalo 1.000 ispitanika od 23. do 98. godina.
Ljudi koji su rijetko jeli mliječne proizvode imali su i do pet puta gore rezultate. Dobrobiti mliječnih proizvoda za mozak su očigledne, a nema ništa boljeg od toga da se dan započne čašom niskomasnog mlijeka, kažu naučnici.
Oni vjeruju da je magnezijum ključan sastojak mliječnih proizvoda i da štiti moždane ćelije od odumiranja, te da umjereno konzumiranje istih čuva srce od bolesti i krvni pritisak drži na na uravnoteženom nivou.
NovaSloboda.ba
Komentari
Trenutno nema komentara.
Napiši komentar
Četvrtak, 24. maja 2012.
Iz kategorije
FOTO REPORTI
21.05
Njoj sve dobro stojiVREMENSKA PROGNOZA
KURSNA LISTA
TV PROGRAM
NAJAVA DOGAĐAJA
Kursna lista za dan 24.05.2012
| Jedinica | K(KM) | S(KM) | |
| EUR | 1 | 1.96 | 1.96 |
| HRK | 100 | 25.77 | 25.83 |
| HUF | 100 | 0.65 | 0.65 |
| NOK | 1 | 0.26 | 0.26 |
| SEK | 1 | 0.22 | 0.22 |
| CHF | 1 | 1.62 | 1.63 |
| TRY | 1 | 0.83 | 0.84 |
| GBP | 1 | 2.43 | 2.43 |
| USD | 1 | 1.54 | 1.55 |
| RSD | 100 | 1.70 | 1.70 |







































