Dijetalna gazirana pića povećavaju rizik za infarkt
U okviru istraživanja, utvrđeno je da starije osobe koje svaki dan piju dijetalna gazirana pića imaju 44 posto veće izglede za infarkt, ali istraživanje, ipak, nije pokazalo da su ta pića jedina odgovorna za povećanje rizika.
Voditeljica istraživanja Hannah Gardener sa medicinskog fakulteta univerziteta u Miamiju kaže kako je njen tim utvrdio da ljubitelji dijetalnih gaziranih napitaka imaju veću tjelesnu težinu i faktore povećanog rizika za srčani udar poput povišenog krvnog pritiska, šećerne bolesti ili povišenih vrijednosti holesterola.
Neki naučnici, koji su proučavali učinak umjetnih sladila na štakorima, misle da ona povećavaju unos hrane i težinu, ali taj učinak nije potvrđen i kod ljudi. Stoga Gardener upozorava da su potrebna dalja istraživanja, kako bi se potvrdila veza dijetalnih gaziranih pića i bolesti krvnog sistema.
| Jedinica | K(KM) | S(KM) | |
| EUR | 1 | 1.96 | 1.96 |
| HRK | 100 | 25.77 | 25.83 |
| HUF | 100 | 0.65 | 0.65 |
| NOK | 1 | 0.26 | 0.26 |
| SEK | 1 | 0.22 | 0.22 |
| CHF | 1 | 1.62 | 1.63 |
| TRY | 1 | 0.83 | 0.84 |
| GBP | 1 | 2.43 | 2.43 |
| USD | 1 | 1.54 | 1.55 |
| RSD | 100 | 1.70 | 1.70 |








































